Drie weken! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Aranka Schutte - WaarBenJij.nu Drie weken! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Aranka Schutte - WaarBenJij.nu

Drie weken!

Blijf op de hoogte en volg Aranka

07 September 2014 | Nederland, Zwolle

"Ga je wel weer een dagboek bijhouden???"
Steevast antwoordde ik nee. Ik wil er niet aan vast zitten, mij verplicht voelen om om de twee weken een update te plaatsen.
Na al die treurige gezichten te hebben gezien heb ik toch maar besloten om het wel te doen. Als jullie het prettig vinden om te lezen hoe fijn ik het heb in al die mooie landen en lekker met mijn kont op het strand lig terwijl jullie hier ingepakt zijn in dikke winterjassen, sjaals, handschoenen en Uggs.. Ach, waarom ook niet? ;-)

Mocht je het leuk vinden kun je je aanmelden voor de mailinglist, dan krijg je een mail als ik een update plaats en volgens mij is hij nu ook gekoppeld aan mijn facebook! :-)

Nog drie weken en dan gaat het avontuur beginnen, ik en Geanne hebben er ónwijs veel zin in en kunnen niet wachten om te vertrekken!
Eerst nog drie leuke weken hier in Nederland hebben!

De reis zal overigens beginnen in Maleisië, dus de eerste update kunnen jullie vanuit Kuala Lumpur verwachten!!

liefs!!!

• 07 September 2014 - 14:00

Gea :

3 weken voorpret en dan.... Veel plezier daar en genieten.
    Liefs, Gea

• 07 September 2014 - 20:20

Aranka Schutte:

Bedankt gea!! :) dat gaat wel lukken!! Liefs

• 07 September 2014 - 20:53

Reisgenooooot:

Jaaaaaaaaaaaa..... het is nu echt aftellen!!!! Dan gaan wij af en toe gewoon een uurtje inplannen voor het schrijven van een blog, komt goed. :-)

• 09 September 2014 - 14:58

Tessa:

Nog twee x werken en dan kan de echte voorpret beginnen!! Heel veel plezier alvast!! leuk dat je WEL een verslag gaat maken :P

• 28 September 2014 - 09:14

Anneke:

De reis is begonnen... Geanne en Aranka, een heel mooie en goede reis gewenst!
    Wat zullen jullie weer veel mee gaan maken.
    En het is heel leuk om daarover te kunnen lezen af en toe;-))
    Dus leuk dat jullie gaan bloggen!
    Liefs!